Standard

ben bir silkeleneyim artık. buhranlı ve dumanlı havayı dağıtayım biraz. sigarayı da bırakayım, bugün sigarasız ikinci gün. hoş aklım takıldığı yerden bir türlü çözülmüyor ama böyle de yaşanmaz ki! işe güce vereyim kendimi diyorum. okunacak dosyalardan başladım bugün. notum da bol zaten, bari öğrencilerin işine yarasın. sonra birkaç kongre var katılmak istediğim, onlara birer araştırma önerisi planlayayım. hatta verileri toplamaya başlayayım yakın zamanda. beni bütün yaz meşgul edecek kadar işim olsun.

bu aşk beni yakın zamanda doçent yapar:) prof olmak için şöyle daha okkalı bir aşk lazım ama, bununla olmaz.

bir de şu gün saymalarım bitse. aramamak için zor tutuyorum kendimi..sırf başa dönüp tekrar saymaya başlamamak için sesini duymadığım günleri.

2 responses »

  1. Evet sigarasız olmaya çalışan günler, ara sıra kaçamaklar oluyor ama bitecek.
    aşklı günler devam etmese artık..yani günlere devam da bu aşka bir dur demek lazım, kimseye bir faydası yok.

Leave a Reply

